سوالات پرتکرار مشتریان
۱. چطور میتونم سفارش ثبت کنم؟
خیلی ساده! محصول دلخواهتون رو به سبد خرید اضافه کنید، فرم اطلاعات رو تکمیل کنید و روش پرداخت رو انتخاب کنید. سفارش شما ثبت میشه و وارد مرحله پردازش میگردد.
۲. برای خرید، باید عضو سایت باشم؟
نه لزوماً. میتونید بهصورت مهمان خرید کنید؛ اما با عضویت، پیگیری سفارشها راحتتره و از تخفیفها و پیشنهادهای ویژه باخبر میشید.
۳. چه روشهایی برای پرداخت وجود داره؟
پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی، کارتبهکارت، و در صورت فعال بودن گزینه «پرداخت در محل»، میتونید هنگام تحویل سفارش تسویه کنید.
۴. سفارشها چند روزه ارسال میشن؟
بسته به مقصد، ارسال بین ۳ تا ۷ روز کاری زمان میبره. سفارشهای خارج از شهر اصلی با پست یا تیپاکس ارسال میشن.
۵. هزینه ارسال چقدر میشه؟
هزینه ارسال بر اساس مقصد و روش ارسال محاسبه میشه و در مرحله نهایی پرداخت نمایش داده میشه. برای سفارشهای بالای 3میلیون تومان، ارسال رایگانه 🎁
۶. چطور وضعیت سفارشمو پیگیری کنم؟
بعد از ثبت سفارش، یه کد پیگیری براتون ارسال میشه. با وارد کردن این کد در بخش «پیگیری سفارش» سایت، میتونید وضعیت سفارش رو ببینید.
۷. امکان تغییر یا لغو سفارش هست؟
تا قبل از ارسال توسط واحد بستهبندی، امکان تغییر یا لغو وجود داره. فقط کافیه با پشتیبانی تماس بگیرید.
۸. اگر محصول مشکل داشت یا با سفارش مغایرت داشت، چی کار کنم؟
تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا، از طریق پشتیبانی اطلاع بدید تا بررسی و در صورت نیاز، تعویض یا بازگشت وجه انجام بشه.
۹. قبل از ارسال، اطلاعرسانی انجام میدید؟
بله. اگر کالای سفارشدادهشده موجود نباشه یا ایرادی داشته باشه، قبل از ارسال باهاتون تماس میگیریم تا هماهنگی لازم انجام بشه.
۱۰. اگر ارسال با تأخیر انجام بشه، جبران میکنید؟
اگه کالای سالم و موجود با تأخیر ارسال بشه، بهعنوان قدردانی از صبوری و اعتمادتون، یه هدیه کوچک همراه سفارش تقدیمتون میکنیم 💝
۱۱. چطور با پشتیبانی ارتباط بگیرم؟
از طریق چت آنلاین سایت، تماس تلفنی، واتساپ یا فرم «تماس با ما» همیشه در دسترس شما هستیم.
با خیال راحت خرید کنید—ما همیشه کنار شما هستیم